BIOBLIOGRAFIA:
- 1: Gardner, Howard. (1983) Multiple Intelligences, ISBN 0-465-04768-8, Basic Books. Castellano "Inteligencias múltiples" ISBN: 84-493-1806-8 Paidos
- 2: Gardner, Howard. (1999) "Intelligence Reframed: Multiple Intelligences for the 21st Century." Basic Books.
- 3: Klein, Perry, D. (1997) "Multiplying the problems of intelligence by eight: A critique of Gardner's theory", Canadian Journal of Education, 22(4), 377-394.
- 4: Klein, Perry, D. (1998) "A response to Howard Gardner: Falsifiability, empirical evidence, and pedagogical usefulness in educational psychology" Canadian Journal of Education, 23(1), 103-112.
- 5: Gardner 2000, pp. 33–3440: ^ Helding, L. (2009), "Howard Gardner's Theory of Multiple Intelligences", Journal of Singing 66 (2): 193–199
- 6: Gardner 1993, p. 6
- 7: Helding, L. (2009), "Howard Gardner's Theory of Multiple Intelligences", Journal of Singing 66 (2): 193–199
- 8: Gardner 2000,
- 11: Eberstadt, Mary (Octubre /Noviembre 1999), "The Schools They Deserve" p. 154
- 9: Traub, James (múltiples de Howard Gardner: experiencia aplicada en un primer año medio de la comuna de concepción. Revista Ingeniería Industrial1998), "Multiple intelligence disorder", The New Republic 219 (17): 20
- 10: Gardner 1993, p. 33(s sustentada en la propuesta de las inteligencias , 4(1), 73-87.
- 13: Varela, C. y Plasencia, I. (2007). El Proyecto Spectrum: aplicación y actividades de aprendizaje de ciencias en el primer ciclo de la Educación Primaria. En Revista Educativa (pág. 950 – 957). PDF), Policy Review
- 12: Parra, B. (2005). Didáctica de las artes visuale
- 14: El mercurio de Valparaíso (2001), "Investigan la existencia de una novena "inteligencia múltiple" Año 175 - Nro. 59516
No hay comentarios:
Publicar un comentario